6 юни 2017 г.

Аз съм част от света и той е част от мен

Прекрасните момичета и момчета от групата "Пътуване с история" в СУ "Христо Ясенов" завършиха работата по проекта с един истински празник под наслов „Аз съм част от света и той е част от мен“. Събитието се превърна в своеобразно официално дипломиране, в което имаше много хубави емоции и изненади.

През годината групата направи едно невероятно "пътуване" с географска насоченост в продължение на 70 допълнителни учебни часа, осигурени от проекта на МОН - "Твоят час". Нестихващ интерес, жажда за знания, за опознаване на света в цялото му многообразие, за усъвършенстване и постигане на лични амбиции съпътстваха всички 25 невероятни седмокласници в тяхното израстване като географи. Те постигнаха безспорни резултати в своето допълнително обучение и класирането им сред най-добрите 10 в областния кръг на олимпиадата по география и икономика го доказва. Представител на нашата област в Националната олимпиада бе именно ученик от групата – Владислав Съйков.
Тържественото дипломиране достави нескрита радост и на техните родители, които заслужават благодарности за възпитанието на своите деца и за чудесния пример, който са им те самите. Когато се работи с жадни за знания деца, тогава всеки час носи удовлетворение.
На мероприятието присъстваха г-жа Мила Манчева – директор на училището, и партньорите на групата от НП "Приказка за България", заедно с които бяха проведени два уникални по рода си турнира с участието на повече от 300 деца, където седмокласниците имаха водеща роля. Като специален подарък за дипломиращите се бе възможността да се проведе учебна стрелба с автомат и пистолет, които са пригодени за демонстративни занимания с ученици. Събитието бе на 2 юни и това бе начин да се отдаде заслужена почит към подвига на загиналите за свободата на България. Подаракът бе от екипа на НП "Приказка за България" и е в съответствие с идеята за връщане на началната военна подготовка в училищата.